Zapraszamy do udziału w programie „Jak szkoła, to dwa koła”. Jest to kampania, która ma na celu promowanie zdrowego trybu życia, dbanie o środowisku oraz wspólna zabawa.
Zachęca ona uczniów gdyńskich szkół do wzięcia udziału w konkursie rowerowym, który potrwa od 1 do 31 października 2025 r. Przewidziane są nagrody dla osób, które zarejestrują najwięcej przejazdów do i ze szkoły, jak i dla tych, którzy pokonają największą liczbę kilometrów. Wystarczy rejestrować swoje trasy rowerowe w aplikacji „Aktywne Miasta”. Jest możliwość wypożyczenia roweru elektrycznego.
Ponadto, czekają na uczniów trzy konkursy kreatywne:
- „Dwa koła i do przodu” – nagraj krótki filmik o swojej ulubionej trasie rowerowej;
- „Najbardziej stylowy rowerzysta” – zrób zdjęcie i pokaż, że jazda na rowerze może być pełna stylu;
- „Kierownica, dwa pedały i wpływ na środowisko mamy” – wykonaj pracę artystyczną, która ukaże, jak rower pomaga dbać o naszą planetę.
Dodatkowo, najlepsze pomysły na inicjatywy szkolne dotyczące akcji rowerowej otrzymają wsparcie finansowe w wysokości 3000 zł.
Na koniec kampanii czekają dyplomy, nagrody i podziękowania dla najbardziej aktywnych uczestników, koordynatorów oraz szkół. To będzie doskonała okazja, aby wspólnie świętować sukces i cieszyć się z osiągniętych rezultatów.
Więcej informacji na temat kampanii, w tym instrukcja do pobrania aplikacji, deklaracja udziału i zgoda na rozpowszechnienie wizerunku, hasła do rejestracji w kategoriach kilometry i przejazdy oraz inne załączniki (plan działań kampanii, regulamin konkursu) dostępne są w poniższych linkach:
Regulamin konkursu JSTDK, kilometry
Dlaczego warto wziąć udział w kampanii?
Hasła do rejestracji, kategoria kilometry, przejazdy
Regulamin konkursu JSTDK, przejazdy
Deklaracja udziału w kampanii i zgoda na rozpowszechnianie wizerunku
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
W imieniu organizatorów kampanii „Jak szkoła, to dwa koła” Urzędu Miasta Gdyni, Referat Zrównoważonej Mobilności.
Wszelkie pytania prosimy kierować do Pani Prof. Olgi Wrońskiej, koordynatorki kampanii w III LO w Gdyni.
Zespół medialny