Podsumowanie kampanii “Jak szkoła to dwa koła”
Nagroda dla uczniów 3 LO: tunel aerodynamiczny i gokarty
W nagrodę za zaangażowanie w miejską kampanię rowerową „Jak szkoła to dwa koła uczennice i uczniowie III Liceum Ogólnokształcącego wzięli udział w wyjściu integracyjnym do tunelu aerodynamicznego MaxFly oraz na gokarty. Była to forma wyróżnienia za wyniki osiągnięte w rywalizacji, ale również zaangażowanie, systematyczność i sportowego ducha podczas całego projektu.
Finał kampanii i uroczysta gala:
Podsumowanie akcji odbyło się w Polsat Plus Arenie Gdynia, gdzie wręczono nagrody oraz oficjalnie ogłoszono wyniki rywalizacji między szkołami. III LO zajęło II miejsce w klasyfikacji szkół pod względem liczby przejazdów wykonanych przez uczniów w trakcie kampanii.
O co chodziło w projekcie?
Kampania „Jak szkoła to dwa koła” miała na celu pokazanie, że rower może być nie tylko formą rekreacji po lekcjach, ale także codziennym środkiem transportu do szkoły. Uczniowie rywalizowali w liczbie przejazdów i kilometrów, brali udział w konkursach kreatywnych, warsztatach oraz wspólnym przejeździe rowerowym ulicami Gdyni. Ambasador kampanii, influencer AJ, podkreślał ogromne zaangażowanie młodzieży — także tych, którzy od wczesnych godzin porannych dojeżdżali rowerem na lekcje, zdobywając punkty dla swojej szkoły.
Sukcesy uczniów 3 LO
Uczniowie III LO zostali również wyróżnieni indywidualnie: Wojciech Starego zajął I miejsce w konkursie filmowym „Dwa koła i do przodu” oraz III miejsce w konkursie fotograficznym „Najbardziej stylowy rowerzysta”.
Gratulujemy wszystkim uczestnikom i dziękujemy za godne reprezentowanie III LO!
Olga Wrońska – koordynator szkolny kampanii









