Ładowanie

„Dzisiaj Jutro Pojutrze” – raport i kodeks etyki AI

Uczniowie realizujący w ramach olimpiady Zwolnieni z Teorii projekt „Dzisiaj Jutro Pojutrze” nie tylko przekazują wiedzę o sztucznej inteligencji w formie wykładów i prezentacji (o czym pisaliśmy tutaj  oraz tutaj), ale również napisali Raport AI, będący podsumowaniem prezentacji i study guidem, dzięki czemu odbiorcy po zakończeniu spotkania mogli otrzymać skondensowaną wiedzę, notatki oraz przewodnik o tym, jak korzystać z modeli sztucznej inteligencji dostępnych w Internecie.
Uczestnicy projektu stworzyli także Kodeks etyki AI w edukacji, widziany z perspektywy uczniów i skoncentrowany na etycznym korzystaniu z technologii w szkołach. Podzielili się swoją wiedzą oraz przemyśleniami zawartymi w utworzonym przez siebie Raporcie i Kodeksie na  spotkaniu dla gdyńskich dyrektorów organizowanym przez Gdyński Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli.
Autorzy kodeksu etyki i raportu to uczniowie: Jan Adach, Anna Bernat, Lena Maria Czerwińska, Aniela Dlouchy, Nikodem Geraszek, Julia Hintz, Olga Kowalczyk, Maja Kozłowska, Magdalena Kraszewska, Anna Michalak, Marianna Skowronek i Marta Majewska. Nad realizacją projektu czuwały nauczycielki w III LO w Gdyni – dr Anna Czernihowska-Tymoszyk i Anna Rzepa – koordynatorka 3LAB.
Zapraszamy do lektury Raportu-„Sztuczna Inteligencja w Sektorze Edukacji” oraz unikalnego Uczniowskiego Kodeksu Etyki Użytkowania Sztucznej Inteligencji, które zostały stworzone przez młodzież gdyńskiej Trójki.

At vero eos et accusamus et iusto odio digni goikussimos ducimus qui to bonfo blanditiis praese. Ntium voluum deleniti atque.

Melbourne, Australia
(Sat - Thursday)
(10am - 05 pm)
Skip to content